Ορέ έχει ο σύκος άντερα…

Ενας Κεφαλλονίτης κάλεσε ένα φίλο του από την Κέρκυρα στο νησί του να τον φιλοξενήσει για μερικές ημέρες. Αφού δείπνησαν ένα βράδυ και απολάμβαναν τον καφέ τους στην βεράντα, του λέει ο φίλος του, Γεράσιμε ξέρεις τι θα ήθελα τώρα, να είχαμε μερικά σύκα, πολύ μου αρέσουν. Κανένα πρόβλημα Σπύρο μου, η συκιά μου στο πίσω μέρος της αυλής είναι γεμάτη από δαύτα, πάμε αλλά να προσέχεις γιατί δεν υπάρχει φωτισμός. Καλά Γεράσιμε θα έχω το νου μου, του απαντάει ο Σπύρος.
Κατεβαίνουν από την βεράντα και βαδίζουν προς την συκιά, ο φιλοξενούμενος ανεβαίνει πάνω και αρχίζει να τρώει τον περίδρομο, ενώ κάθε τόσο αναφωνεί, είναι ψυχή μου μέλι, δεν τα χορταίνω. Φάε φίλε μου όσα μπορείς, όλα δικά μας είναι, σε κάποια στιγμή ο Κερκυραίος φωνάζει πάνω από τη συκιά, επειδή έτρωγε ένα βάτραχο αντί σύκο. «Ορέ έχει ο σύκος άντερα και μακριές ποδάρες;»

Σχολιάστε

